آ
-
آقاجری، هاشم
"منجی در صبح نمناک" اکبر رادی به مثابه بازنمایی میدان تئاتر در سالهای پایانی دهه پنجاه شمسی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 129-145]
ا
-
ابراهیم زاده، رضا
عوامل موثر بر شکل گیری زنجیره ارزش در صنعت سینمای ایران [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 137-143]
-
اسعدی، هومان
«گفت و واگفت» در سازآرایی سازهای ایرانی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 41-63]
-
اسفندیاری، شهاب
مطالعهای بر بازنمایی مرگ در سینمای عباس کیارستمی بر اساس مفهوم مرگ در اندیشه هایدگر [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 37-51]
-
اصغرزاده، علی
تبیین مولفههای جامعهشناسانه تقابل سنت و مدرنیسم در خانواده ایرانی و نمود آن در آثار سینمایی دهه هفتاد (مورد پژوهی: دو فیلم زیر پوست شهر و دو زن) [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 73-93]
-
الستی، احمد
بی پایانی، پایان بندی نوین در سینمای پسا مدرن با نگاهی به جاده مالهالند [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 87-109]
-
امینی، رحمت
لکچر-پرفورمنس و خلق معنا: چگونگی شکلگیری معنا در دوگانۀ سخنرانی و اجرا با تکیه بر نقد رتوریکی [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 21-36]
-
اناری، امین
بی پایانی، پایان بندی نوین در سینمای پسا مدرن با نگاهی به جاده مالهالند [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 87-109]
ب
-
باقری، فارس
تکوینِ میدانِ تولیدِ درامِ ایران پیش از انقلاب مشروطه و نقش میرزاآقا تبریزی در ساختیابیِ آن [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 95-110]
-
بلخاری قهی، حسن
موزیکاپوئتیکا؛ واکاوی یک مفهوم در آفرینشِ موسیقی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 111-128]
-
بهفر، مریم
تأثیرات حذف بلاغی در تدوین برخی از فیلمهای سینمای ایران [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 95-110]
پ
-
پناهی، سیامک
تبیین مولفههای جامعهشناسانه تقابل سنت و مدرنیسم در خانواده ایرانی و نمود آن در آثار سینمایی دهه هفتاد (مورد پژوهی: دو فیلم زیر پوست شهر و دو زن) [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 73-93]
-
پناهی، سیامک
خوانش مؤلفههای ترکیبی معماری در سینمای کیارستمی با نگاه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 5-20]
-
پورخالقی چترودی، مه دخت
تأثیرات حذف بلاغی در تدوین برخی از فیلمهای سینمای ایران [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 95-110]
-
پورمند، حسن علی
"منجی در صبح نمناک" اکبر رادی به مثابه بازنمایی میدان تئاتر در سالهای پایانی دهه پنجاه شمسی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 129-145]
-
پویامنش، مهتاب
تأثیر کارکرد رسانهای سینما بر ویژگیهای فرمی و محتوایی سینمای مستندنما* [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 89-103]
ت
-
تحریری، مجید
واکاوی قطعه «در جستوجوی زمان از دست رفته» اثر علیرضا مشایخی با تکیه بر تئوریمکمل [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 61-78]
-
تفلیسی، نغمه
کارکردهای بیانی مقدمه و صحنههای آغازین در فیلمنامه گذشته اثر اصغر فرهادی با رویکرد نئوفرمالیسم [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 53-72]
-
توسرکانی، روزبه
رد پای گاو اسطوره ای در سینمای ایران: نمونه نقد اسطوره محور [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 111-126]
ج
-
جامعی، نوید
تحلیلی بر سینمای دهه نود ایران به میانجی مفهوم طرد و ارتباط آن با امر زنانه مبتنی بر اندیشه ژولیا کریستوا [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 5-21]
-
جباری، مسعود
تبیین مولفههای جامعهشناسانه تقابل سنت و مدرنیسم در خانواده ایرانی و نمود آن در آثار سینمایی دهه هفتاد (مورد پژوهی: دو فیلم زیر پوست شهر و دو زن) [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 73-93]
چ
-
چرخچی، رها
بررسی مفهوم قهرمان تراوئراشپیل از منظر والتر بنیامین در نمایشنامههای مرگ یزدگرد اثر بهرام بیضایی، خواب در فنجان خالی اثر نغمه ثمینی و قلندرخونه اثر ایرج صغیری [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 73-88]
ح
-
حمزه لویی، شهناز
عوامل موثر بر شکل گیری زنجیره ارزش در صنعت سینمای ایران [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 137-143]
خ
-
خسروی، زهرا
"منجی در صبح نمناک" اکبر رادی به مثابه بازنمایی میدان تئاتر در سالهای پایانی دهه پنجاه شمسی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 129-145]
-
خواجه، پریچهر
سنخشناسی متون موسیقایی ایران [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 45-60]
د
-
دریای لعل، بهرنگ
خوانش مؤلفههای ترکیبی معماری در سینمای کیارستمی با نگاه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 5-20]
ذ
-
ذبیحی فر، احسان
تقابل گفتمانی در موسیقی قرن سوم: براساس کتاب الملاهی و اسمائها من قبل الموسیقی [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 111-125]
ر
-
رایانی مخصوص، مهرداد
تاثیر نظریههای خوداگاهی ماشین ها بر بازنمایی هوش مصنوعی در فیلم ها و سریال ها: مورد مطالعاتی فیلم اکس -ماشینا، سریال دنیای غرب و مینی سریال دِوز [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 105-119]
-
رستمی، پدرام
مطالعهای بر بازنمایی مرگ در سینمای عباس کیارستمی بر اساس مفهوم مرگ در اندیشه هایدگر [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 37-51]
-
رشیدپور، علی
عوامل موثر بر شکل گیری زنجیره ارزش در صنعت سینمای ایران [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 137-143]
-
رضازاده، طاهر
معناکاوی پرفورمنسآرتهای غیرتکنولوژیک هنرمندان ایرانی مقیم امریکا بر مبنای دیدگاه ژولیا کریستوا (دو دهه اول قرن بیست و یک میلادی) [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 23-39]
ز
-
زارع، لیلا
خوانش مؤلفههای ترکیبی معماری در سینمای کیارستمی با نگاه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 5-20]
-
زمانی، احسان
بررسی تاثیر معماری مدرن بر میزانسن های فیلم وقت بازی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 65-85]
-
زمانیان، پویا
اقتباس عکاسانه در فیلم نجات سرباز رایان [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 79-94]
س
-
سامی، سپیده
کارکرد مفهوم «بیشمتنیت» در اقتباس سینمایی از داستان «آرامش در حضور دیگران» [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 5-23]
-
سینا، خسرو
برساخت هویت از طریق مکان در آثار فیلمسازان کرد [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 51-72]
ش
-
شاهمرادی، مهیار
مطالعه ملال هایدگری در سینمای بلاتار ؛مطالعات موردی: «تانگوی شیطان» و «اسب تورین» [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 25-49]
-
شاولو خاشویلی، تنگیز
«گفت و واگفت» در سازآرایی سازهای ایرانی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 41-63]
-
شریف زاده، محمدرضا
تحلیلی بر سینمای دهه نود ایران به میانجی مفهوم طرد و ارتباط آن با امر زنانه مبتنی بر اندیشه ژولیا کریستوا [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 5-21]
-
شریف زاده، محمدرضا
تاثیر نظریههای خوداگاهی ماشین ها بر بازنمایی هوش مصنوعی در فیلم ها و سریال ها: مورد مطالعاتی فیلم اکس -ماشینا، سریال دنیای غرب و مینی سریال دِوز [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 105-119]
ص
-
صادقی سراجی، حسین
واکاوی قطعه «در جستوجوی زمان از دست رفته» اثر علیرضا مشایخی با تکیه بر تئوریمکمل [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 61-78]
-
صدرایی طباطبایی، پدرام
بررسی تاثیر معماری مدرن بر میزانسن های فیلم وقت بازی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 65-85]
-
صراف، شوبانه
رد پای گاو اسطوره ای در سینمای ایران: نمونه نقد اسطوره محور [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 111-126]
-
صفورا، محمدعلی
تأثیر کارکرد رسانهای سینما بر ویژگیهای فرمی و محتوایی سینمای مستندنما* [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 89-103]
ض
-
ضابطی جهرمی، احمد
تأثیرات حذف بلاغی در تدوین برخی از فیلمهای سینمای ایران [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 95-110]
ع
-
عادل، شهاب الدین
تحلیلی بر سینمای دهه نود ایران به میانجی مفهوم طرد و ارتباط آن با امر زنانه مبتنی بر اندیشه ژولیا کریستوا [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 5-21]
-
علیجانی، سعید
واکاوی قطعه «در جستوجوی زمان از دست رفته» اثر علیرضا مشایخی با تکیه بر تئوریمکمل [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 61-78]
ف
-
فخر، ایمان
موزیکاپوئتیکا؛ واکاوی یک مفهوم در آفرینشِ موسیقی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 111-128]
-
فلاحی، شیوا
معناکاوی پرفورمنسآرتهای غیرتکنولوژیک هنرمندان ایرانی مقیم امریکا بر مبنای دیدگاه ژولیا کریستوا (دو دهه اول قرن بیست و یک میلادی) [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 23-39]
ق
-
قهرمانی، محمد باقر
بی پایانی، پایان بندی نوین در سینمای پسا مدرن با نگاهی به جاده مالهالند [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 87-109]
ک
-
کریمی، یاشار
تاثیر نظریههای خوداگاهی ماشین ها بر بازنمایی هوش مصنوعی در فیلم ها و سریال ها: مورد مطالعاتی فیلم اکس -ماشینا، سریال دنیای غرب و مینی سریال دِوز [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 105-119]
گ
-
گرجی پشتی، مرضیه
تبیین مولفههای جامعهشناسانه تقابل سنت و مدرنیسم در خانواده ایرانی و نمود آن در آثار سینمایی دهه هفتاد (مورد پژوهی: دو فیلم زیر پوست شهر و دو زن) [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 73-93]
-
گهربخش، محمد جواد
مطالعهای بر بازنمایی مرگ در سینمای عباس کیارستمی بر اساس مفهوم مرگ در اندیشه هایدگر [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 37-51]
ل
-
لطفی، بهزاد
ماخولیا از فروید تا کریستوا در خوانش دو اثر از ساموئل بکت، همه افتادگان و دست آخر [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 6-26]
م
-
مازیار، امیر
جنبههای اخلاقی کاتارسیس تراژیک در پیوند با کاتارسیس موسیقایی نزد ارسطو [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 27-43]
-
متین، کورش
«گفت و واگفت» در سازآرایی سازهای ایرانی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 41-63]
-
محبی، پرستو
بررسی مفهوم قهرمان تراوئراشپیل از منظر والتر بنیامین در نمایشنامههای مرگ یزدگرد اثر بهرام بیضایی، خواب در فنجان خالی اثر نغمه ثمینی و قلندرخونه اثر ایرج صغیری [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 73-88]
-
محسنی، سید شاهین
تقابل گفتمانی در موسیقی قرن سوم: براساس کتاب الملاهی و اسمائها من قبل الموسیقی [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 111-125]
-
محسنی، سید شاهین
سنخشناسی متون موسیقایی ایران [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 45-60]
-
محمودی بختیاری، بهروز
کارکرد مفهوم «بیشمتنیت» در اقتباس سینمایی از داستان «آرامش در حضور دیگران» [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 5-23]
-
محمودی بختیاری، بهروز
ماخولیا از فروید تا کریستوا در خوانش دو اثر از ساموئل بکت، همه افتادگان و دست آخر [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 6-26]
-
مختاباد، سید مصطفی
خوانش مؤلفههای ترکیبی معماری در سینمای کیارستمی با نگاه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 5-20]
-
مختاباد امرئی، سید مصطفی
تحلیلی بر سینمای دهه نود ایران به میانجی مفهوم طرد و ارتباط آن با امر زنانه مبتنی بر اندیشه ژولیا کریستوا [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 5-21]
-
مرادویسی، حمید
تکوینِ میدانِ تولیدِ درامِ ایران پیش از انقلاب مشروطه و نقش میرزاآقا تبریزی در ساختیابیِ آن [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 95-110]
-
مشگین قلم، سحر
لکچر-پرفورمنس و خلق معنا: چگونگی شکلگیری معنا در دوگانۀ سخنرانی و اجرا با تکیه بر نقد رتوریکی [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 21-36]
-
معدنی، الهام
ماخولیا از فروید تا کریستوا در خوانش دو اثر از ساموئل بکت، همه افتادگان و دست آخر [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 6-26]
-
مهندس پور، فرهاد
"منجی در صبح نمناک" اکبر رادی به مثابه بازنمایی میدان تئاتر در سالهای پایانی دهه پنجاه شمسی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 129-145]
-
موحد، آذین
موزیکاپوئتیکا؛ واکاوی یک مفهوم در آفرینشِ موسیقی [دوره 13، شماره 29، 1401، صفحه 111-128]
ن
-
نجار، اسماعیل
کارکردهای بیانی مقدمه و صحنههای آغازین در فیلمنامه گذشته اثر اصغر فرهادی با رویکرد نئوفرمالیسم [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 53-72]
ه
-
هاشمی، محمد
مطالعه ملال هایدگری در سینمای بلاتار ؛مطالعات موردی: «تانگوی شیطان» و «اسب تورین» [دوره 13، شماره 28، 1401، صفحه 25-49]
-
هاشمی، محمد
جنبههای اخلاقی کاتارسیس تراژیک در پیوند با کاتارسیس موسیقایی نزد ارسطو [دوره 13، شماره 30، 1401، صفحه 27-43]
ی
-
یوسفیان کناری، محمدجعفر
کارکردهای بیانی مقدمه و صحنههای آغازین در فیلمنامه گذشته اثر اصغر فرهادی با رویکرد نئوفرمالیسم [دوره 13، شماره 31، 1401، صفحه 53-72]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد